DE VOORLEESWEEK














Of onze school er helemaal in geslaagd is voor te lezen aan 830 leerlingen? Daarover kunnen we discussiëren. Maar ik hoop in ieder geval dat sommige leerkrachten jullie hebben meegezogen naar de wondere wereld van Toon Tellegen. Ik deed in ieder geval mijn uiterste best in elke klas van het zesde jaar. Wat vonden jullie van de eekhoorn en de mier? Of nog beter: verras ons op je eigen blog met een interpretatie. Leg dan wel even een link in je reactie hieronder. Voor me ligt een prachtige dvd te wachten. Reageren kan tot euh... 5 december.

3 opmerkingen:

Lauren Enghien zei

Iemand moet de spits afbijten.
http://ttcrulli.blogspot.com/2010/11/de-mier-en-de-eekhoorn.html

jelle berghs zei

Ik heb je advies opgevolgt.
http://forbidden-color-blog.blogspot.com/2010/11/de-eekhoorn-en-de-mier.html

Springuur zei

Die baslijn is puur 'eenzame eekhoorn'. Als je zo snel reageert op advies, ga ik nog heel veel advies geven, denk ik! Dit zijn al onmiddellijk twee sterke inzendingen en de keuze wordt nu al moeilijk. Wie dingt er nog mee naar die dvd van Festen? Nog negen keer slapen en hij kan van jou zijn. Of je doet het natuurlijk gewoon voor de eer...