FILMAVOND²: 127 HOURS

'127 Hours' vertelt het waargebeurde verhaal van Aron Ralston, een jonge bergbeklimmer die vast komt te zitten in een canyon in Utah. Gedurende de vijf dagen dat Ralston klem zit, overdenkt hij zijn leven en de laatste dagen voor zijn val. Ten slotte wacht hem de zwaarste beslissing die hij ooit zal moeten nemen...

Op woensdag 23 februari neem ik filmliefhebbers (derde graad) uit het internaat mee naar Kinepolis. Vertrek om 19.30u. Vertel hier of je meegaat, dan reserveer ik online zitjes naast elkaar. Hier zie je de trailer. Let op: deze film is niet geschikt voor de allergevoeligsten. Natuurlijk hoef je niet in het internaat te zitten om mee te gaan!

8 opmerkingen:

Alexander zei

127 hours is echt wel een aanrader ! Een zeer aangrijpende film die je doet nadenken.

Springuur zei

Gebaseerd op het autobiografische boek van Aron Ralston: 'Between a Rock and a Hard Place'. In het Nederlands vertaald als 'Klem'.

Yessin zei

Ik ben benieuwd naar de film en het komt ook goed uit om mijn filmticket te gebruiken.
Of zijn er betere aanraders?

Anoniem zei

Dennis, Hanne & Rienert zouden graag gaan kijken woensdag.

Alexander zei

Yessin men heeft me al verteld dat 'Rundskop' ook een goede film is, hij is ook van Vlaamse bodem en lijkt me ook een aanrader ;-).

Anoniem zei

Lukas, Niels, Ine en Sofie zouden graag meegaan naar de film.

Anoniem zei

Kobe zou ook meegaan naar de film.

Yessin zei

Bedankt voor de info Alexander ;)