JO CLAES REAGEERT!

"Ik ben erdoor geraakt. Sorry dat het even heeft geduurd, er waren andere deadlines in het geding. Het is natuurlijk moeilijk om uit zovele teksten een keuze te maken. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb twee werkjes uitgekozen. Daarbij heb ik rekening gehouden met stijl, woordgebruik, spanning en toch ook een beetje met het aantal spelfouten, aangezien het om een taak Nederlands ging. Er waren heel wat auteurs die hun toevlucht genomen hebben tot een 'droom-oplossing', maar dat is me wat te makkelijk. Eigenlijk - dat geef ik eerlijk toe - heb ik ook mijn eigen slot als referentie gebruikt. Hoe dan ook, het verhaal van Brent Roose beviel me wel. En ook dat van Katrien uit 6STW. Zo, ik hoop dat u hieraan iets hebt. U moet natuurlijk met mijn mening geen rekening houden. Ik kan mezelf moeilijk als objectief beschouwen." mail van Jo Claes

1 opmerking:

Springuur zei

PROFICIAT BRENT EN KATRIEN. Jullie krijgen van mij een tien op tien. (Dat rijmt!)